woensdag 17 oktober 2012

My style #1

Dit is de allereerste my style! Dit wordt een vast artikel waar iedere week iets van op mijn blog komt te staan. Deze week niet een eigen look, maar een look die ik tegenkwam op lookbook.nu. De look sprak me heel erg aan en het is helemaal mijn stijl! Vandaar een artikel dat helemaal draait om deze look!






Ik ben helemaal dol op de look! Hij is gecreeƫrd door Tonya S. Meer kon ik niet over haar vinden. Ook haar leeftijd is er niet bij vermeld. Ik vind dat de look mooi oogt en sommige kledingstukken (DE PANTY!!) zou ik echt nooit kopen als ik ze in de winkel zou zien liggen, maar toch vind ik de look geweldig. Waarschijnlijk ligt het aan de combinatie!

Ik begin met het jurkje. Een zomers jurkje, zou je zeggen als je het in de winkel zag liggen. Na wat langer kijken zou de echte fashionista wel merken dat het een herfstjurkje is. Waarom? Om de kleuren! Het zijn allemaal herfstige kleuren! Het  bruine sjaaltje dat erbij wordt gecombineerd geeft een nog betere herfstsfeer!

De jas spreekt me heel erg aan. Ik heb genoeg van dat soort jassen, maar ja, in deze kou ga je niet met je jas open lopen! Heel jammer, want de jas maakt de look juist af! Dat valt me best wel tegen aan het weer, als het nou een klein beetje warmer was! Maar goed, het weer is iets anders dan fashion, door met de look!

De schoenen vind ik echt super! Ik ben helemaal dol op dat soort schoenen en kleding, lekker ouderwets, maar toch (op de een of andere manier) heel stijlvol! De panty die ze er bij heeft aangedaan geven het zo een mooie uitstraling! Samen met de rest van haar look ziet het er lief, maar ook charmant en aantrekkelijk uit!

Het haar wil ik ook even bespreken. Misschien wel dom en onnodig, maar het staat super bij de look! Haar bruine haar staat super bij de look! Ik vind het echt geweldig dat ze haar uiterlijk zo goed kan combineren met haar kleding, ik kan heel veel van haar leren!

Ik vind het jammer dat ik niks over haar kan vinden, maar niet getreurd, de volgende keer kom ik weer met zo'n superlook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten