dinsdag 16 oktober 2012

Help, wat moet ik aan?

Ken je die momenten dat je voor je kast staat en je totaal niet weet wat je aan moet? Bijna ieder meisje heeft dit wel eens meegemaakt en je weet dan ook hoe frustrerend dat is. Het maakt je dag er niet beter op en meestal vind je de kleding die je dan aantrekt toch niet leuk. Speciaal voor jullie schrijf ik vandaag een artikel over dit probleem!

Oasap Creepers, Oasap Bag, Zealotries Legging, Sheinside Sweater, Kafé Watches And Bracelets, Zealotries Ring
Ten eerste is het fijn om een inspiratiebron te hebben. Kijk eens op tumblr, google of lookbook.nu! Je hoeft de look natuurlijk niet helemaal na te maken, maar het is fijn om er een steun bij te hebben.

Combineer je kleding. Je hebt echt altijd wel genoeg in je kast liggen! Je moet het gewoon goed kunnen combineren. Je kunt het zelfde shirtje combineren met een doodnormale spijkerbroek, maar ook met een gekleurde broek en combineer ook met vestjes, schoenen en accesoires!

Heb jij een leuke look gecreëerd? Mail naar joellehayden@gmail.com, misschien plaats ik hem wel op mijn blog! Ik ben ook van plan een show te maken met looks van lezeressen. Als je daar in voor wilt komen, mag dat altijd! Gewoon mailen en zien!

Ik hoop jullie genoeg geholpen te hebben, meer kan ik eigenlijk ook niet voor jullie doen. Het ligt hem allemaal bij de inspiratie, dus kijk naar ALLES wat met kleding en fashion te maken heeft!

Vragen? Mail naar joellehayden@gmail.com of laat een reactie achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten