maandag 15 oktober 2012

Fotografie

Fotografie: Ik ben er dol op! Ik heb geen dure camera of honderden verschillende lenzen, maar met veel plezier maak ik foto's. Als ik mijn camera niet bij de hand heb, doe ik het wel met mijn mobiel! Vandaag ga ik jullie vertellen hoe ik mijn foto's maak, wat ik het leukste vind om te fotograferen.


Foto's maken doet iedereen. Even een leuke foto maken met een vriendin. Meestal gebeurd dit met je mobiel. Je gebruikt ze als profielfoto of als achtergrond, maar voor een echt goede foto komt wel wat meer kijken!

Veel mensen denken dat het aan de camera ligt. Je camera kan wel duur zijn, maar je foto's kunnen nog steeds vreselijk zijn!

De meeste mensen fotograferen andere mensen. Ik vind dit ook het meest leuk om te doen. Leuke kleding aan en aan de slag! Als jullie willen zal ik in het vervolg foto's plaatsen!

De gouden tip voor een leuke foto: Wees jezelf en maak alleen foto's als je er zin in hebt! Je hebt dan altijd een leuk resultaat, je kan het zelf misschien niet zien, maar ze zijn dan ALTIJD leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten