woensdag 17 oktober 2012

DIY: Pimp je broodtrommel

Ik vind het altijd fijn om mijn lunch in een broodtrommel te doen. Dat zorgt ervoor dat ik geen smerige mix van chocoladepasta en kaas op moet eten! Broodtrommels zijn vaak vreselijk saai en áls er dan een print op zit, is het wel een kindrachtige plaatje van Dora! Vandaar deze DIY!!




Nodig:

♥ Broodtrommel (€ 0.50 bij de action)
♥ Watervaste stiften (€ 2,00 bij de action)
♥ Eventuele stickers, lint, leuk plakband/tape! (Hema, action, Xenos)
♥ Enventueel een mal (Op google, print uit, knip en tekenen maar!)
♥ Inspiration!!

Zorg voor karton of een placemat op de ondergrond, want je kan knoeien met de watervaste stiften! Eigenlijk hoef ik niet veel uit te leggen! Pak je broodtrommel en teken er op los! Maak grote of kleine tekeningen. Maak kleine details of schattige randjes. Maak een patroontje of iets anders!

Als finishing touch kun je lintjes, stickers en leuk plakband/tape gebruiken!

Heb je totaal geen inspiratie? Kijk verder! Je zal vast denken; "wat moet ik hiermee?". Maar met de volgend foto's maak je je eigen fashion-broodtrommel!



Niet zo heel moeilijk als je het eerst op papier probeert! Dan heb je ook meteen je eigen mal!

Tumblr_m22egc0gjx1qjtho6o1_500_large

Gewoon even doorzetten, lukt vast wel!

Tumblr_m2ki7hjmxx1qieq9mo1_500_large

Leuk toch?

Tumblr_m24dqkh4vh1qdxzcho1_500_large

Het lijkt me echt leuk om dit na te tekenen op mijn broodtrommel!

Tumblr_lr7ccrv5ns1qij5oho1_500_large

DEZE IS GEWOON SUPER!!

308149_355481871200804_416912728_n_large

Staat vast schattig als je het eenmaal klaar hebt!

Tumblr_madf3de1kt1recdf5o1_500_large

Cute!!

Tumblr_la6hr4cupn1qdlsnwo1_500_large

Loveee!!


Succes met je broodtrommel!


Foto's: liefske.tk
DIY: Sarah





1 opmerking:

  1. zou heel handig zijn als er meer informatie was!!!!!!!!!!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen