donderdag 18 oktober 2012

My be happy list ♥

Ik zag dit op Melissa's blog. Ik lees haar blog regelmatig en dat gaat me ook nooit vervelen. Ze maakte een be happy list. Haar lijst met dingen die haar happy maken! Het was zo leuk om te lezen, dat ik er nu ook één maak! Dus hier een paar dingen die mij happy maken!






En dit is mijn be happy list voor deze vakantie:

♥ Gezellig knus met mijn broertje in mijn kamer een film kijken!


Die moet ik zien!

♥ Lekkere warme chocolademelk, warme sokken aan een deken en dan lekker op de bank genieten van mij heerlijke drankje!

♥ Vriendinnen! Ik hou van ze! Ik zou ze niet uit mijn leven weg kunnen denken en in mijn vakantie nieuwe vriendinnen maken, is altijd leuk!

♥ Mijn blog! Ik vind het altijd leuk om wat te schrijven! Fanmail zou natuurlijk leuk zijn *hint hint*!

Hmmmmm, de herfst blijft voor mij een vreselijke tijd, dus meer heb ik eigenlijk niet op mijn be happy list! Behalve natuurlijk; MOOI WEER!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten