vrijdag 19 oktober 2012

It's Friday! #1

Dat wordt een vast artikel! It's friday en dat is voor veel mensen een heerlijke dag! Het begin van je weekend of zelfs vakantie (happy me!)! Om het te vieren, iedere vrijdag een leuk artikel waar ik een review over schrijf. In een filmpje of in een artikel met veel info over het product, lees dus gauw verder!

Vandaag, deze high heel sneakers!






Ik vind ze super! Ik ben dol op hoge hakken, natuurlijk heel onhandig om aan te doen naar school, maar daar heb ik genoeg oplossingen voor! Deze sneakers zou ik wel in mijn schoenencollectie willen hebben. Ik vraag me alleen af wat de goede gelegenheid is om ze aan te trekken!



De schoenen zien er super uit. Sneakers en hakken in één! Zoals ik al zei zal het nog een hele klus worden om te achterhalen wanneer ik ze aan kan zonder dat ik gemene blikken naar met toe geworpen krijg!

Ik liet als eerste te roze zien omdat ik die toch echt wel het leukste vond! Maar er zijn meer kleuren!






De prijs heb ik niet kunnen achterhalen en waar ze te koop zijn weet ik ook niet precies, maar het blijven mooie dingen om naar te kijken!

Dat was It's Friday voor deze week!

4 opmerkingen:

  1. Heyy! Ik ben dol op je blog, zo veel afwisseling! Deze sneakers lijken me inderdaad heel leuk! Maar zoals je al zei, je kan ze niet aan naar je werk of school, net iets TE ordinair denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik doe ook erg mijn best om het afwisselend te houden!

      Verwijderen
  2. oh ik zou ze zo aan doen naar school hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://www.goedkoopjordanhighheels.com/online-jordan-nike-dunk-sb-low-heels-nike-dunk-heels-mode-schoenen-online-sale-paars-zwart-p-26.html?zenid=acd31782f634a3a8f5291513371fba36

    deze zijn paars en nu voor 100 ipv 204... in de uitverkoop

    BeantwoordenVerwijderen