zondag 21 oktober 2012

Blog: Live as Melissa

Vandaag ga ik een stukje schrijven over één van mijn favorite blogs. Als ik mijn laptop aan doe, doe ik altijd mijn internetrondje. Ik begin dan met liveasmelissa.blogspot.nl. Ik ben dol op dat blog! Zoveel afwisseling! Vandaag ga ik wat meer vertellen over dat blog!





Om jullie een beter inzicht te geven op Melissa's blog ga ik jullie wat vertellen over het begin.

Het ging vanaf het begin al goed met liveasmelissa. Na twee maanden had ze al 1000 pagevieuws te pakken. Dat is al heel wat voor een beginnend blog. Na die twee ging het steeds beter!



Dankzij de afwisseling raken de lezers niet verveeld en komen ze steeds terug! En dat is al heel wat voor een blog: VASTE LEZERS!!

Het leuke vind ik de vele tags die Melissa gebruikt voor haar blog. Als er een leuke tag is, vind ik die bijna altijd wel terug op liveasmelissa.blogspot.nl! Ook vind ik de vele reviews leuk om te lezen. De lifestyle die zij in ieder artikel kan zetten, vind ik ook wonderbaarlijk. Soms durf ik niet eens lifestyle te bloggen. Dan denk ik; Dat boeit toch niemand? Terwijl het altijd het proberen waard is en kijk waar liveasmelissa nu is beland!

De vele leuke plaatjes vind ik ook zo super! Bijvoorbeeld de nailart hier onder. Ik kan natuurlijk wel nailart zoeken, maar ik vind het altijd leuk om de vondsten van anderen te bewonderen!



Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen. Ik vind het gewoon een leuk blog!


3 opmerkingen:

  1. Ja, haar blog is echt leuk (:

    x http://colorednature.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk,
    Ik ben ook fan van haar blog!

    x http://blogaboutfashionn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen