zondag 14 oktober 2012

Review: Lipsmackers™

Ik heb er voor gekozen mijn eerste review te schrijven over lipsmackers. Vooral bij tieners is deze balsem erg populair.




Er zijn veel soorten lipsmackers. In Nederland zijn alleen de coca cola en de basis lipsmackers te koop. Zelf heb ik het coca cola pakje. Deze bevat:


= Sprite
= Coca Cola vanille
= Coca Cola cherub
= Coca Cola
= Fanta sinas
= Fanta ananas


Van de bovenstaande balsems vind ik Sprite het beste. Het heeft een soort scrubeffect. Als je het aanbrengt hoef je helemaal niks te doen, na een tijdje gaan de losse velletjes zo los zitten, dat je ze zonder problemen kan aftrekken. Heel handig als je thuis bent, maar als je het huis uitgaat, kan het voor frustratie zorgen, dan raad ik je Coca Cola Vanille aan. Deze is zo zacht, dat hij perfect is als je geen zin hebt in al die velletjes. En het beste is dan dat je ze ook niet zit zitten en je lippen er perfect verzorgd uitzien! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten